Rogue Devision
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jessica woop woop

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yiara Asteria
Admin
Yiara Asteria


Aantal berichten : 12
Leeftijd : 25

Character sheet
Age: 26
Crush: No thanks

Jessica woop woop Empty
BerichtOnderwerp: Jessica woop woop   Jessica woop woop Emptyzo okt 22, 2017 12:46 pm

Hallo vrienden van het goede leven, mij naam is jessica c: Ik ben 19 jaar en woon net als Nienke in het hoge noorden (ookwel bekend als: 'Uut Grunn') Ik studeer sinds kort in groningen, bij de opleiding Interaction Design. Hiervoor heb ik (zoals Nien had gespoilt had) Grafische vormgeving/mediavormgeving gedaan. Ik wilde graag meer de interactieve kant op, vandaar dat ik ben doorgegaan naar het hbo.

In mn vrije tijd doe ik vaak leuke dingen met vrienden en ben ik aan het werk in een theatercafé. Van mijn 19jarige leven zit ik er al bijna 12 op scouting. Ik ben leiding van een groep jongens van 7 tot 11 jaar en dat is echt heel leuk om te doen! Ik hou van kampvuurtjes, langs mooie gebieden hiken en dat allemaal samen met de vrienden die ik het langst heb c:
Verder hou ik heel veel van Star Wars en Marvel, ben ik een Leo en natuurlijk om niet te vergeten, ik hou ook van schrijven. Maar dat leek me opzich best logisch Like a Star @ heaven

Hier wat foto's van mij om een beeld te scheppen bij de schrijfster achter de groene alien alien
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roguedevision.forumactie.com
 
Jessica woop woop
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rogue Devision :: General :: Introduction-
Ga naar: